نشانی خرید اسنپ اسمایل ترو اسمایل سو اسمایل در دندانپزشکی

آدرس اسنپ اسمایل لمینت موقت کامپوزیت سیار روکش پلاک لابراتوارسازی عید 1403

فروش پستی بند انداز دستی Hair Remover Slique 2014 بند انداز دستی Hair Remover Slique بهترین جایگزین برای روش های مرسوم اصلاح و حذف هزینه های بالای آرایشگاه و بند انداز های برقی.
 این دستگاه با راحت ترین روش استفاده شما را از شر موهای زائدتان خلاص می کند.
 دستگاه را روی گونه خود قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید, تمامی موهای زائد شما به وسیله نخ از ریشه کنده می شود.با استفاده از این دستگاه دیگر هیچ کدام از روش های دیگر را برای اصلاح  استفاده نخواهید کرد.این محصول با یک دفترچه کامل تمامی مراحل چگونگی کار با آن را قدم به قدم برای شما بازگو می کند.شما می توانید این محصول را از فروشگاه دایان خریداری نمایید.

محتویات داخل جعبه :
* یک عدد دستگاه بند انداز دستی
* ۱۰ جفت گوی مخصوص نگهداری نخ آماده برای استفاده
* دفترچه راهنما

فروش پستی بند انداز دستی Hair Remover Slique 2014

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18500 تـومان
خرید پستی

دیگر نیازی نیست برای از بین بردن موهای زائد خود به سال های زیبایی مراجعه کرده و علاوه بر پرداخت هزینه های گزاف متحمل درد و صرف وقت زیادی شوید.دستگاه بند انداز دستی اسلیک بدون نیاز به برق و باتری بوده و کارایی فوق العاده آسانی دارد. دستگاه را روی گونه خود قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید, تمامی موهای زائد شما به وسیله نخ از ریشه کنده می شود.


خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18500 تـومان
خرید پستی

ویژگیهای بند انداز دستی Hair Remover Slique :
– این دستگاه با طراحی خاص خود شما را از رفع تمامی موهای زائد خود خاطر جمع می نماید.
– با هر باز و بسته شدن این دستگاه, تمامی موهای موجود در نقاط مورد نظر شما از ریشه کنده خواهند شد.
– این دستگاه بدون ایجاد کوچکترین علائم حساسیت و آکنه پوستی, زیبایی و لطافت ابریشم را برای شما به ارمغان می آورد.
– مناسب برای اصلاح صورت, چانه, پیشانی, بالای لب و حتی خط انداختن ابرو های شما.

فروش پستی بند انداز دستی Hair Remover Slique 2014

توضیحات تکمیلی دیگری مربوط به بند انداز دستی اسلیکیو :

بند انداز دستی Hair Remover Slique بهترین جایگزین برای روش های مرسوم اصلاح و حذف هزینه های بالای آرایشگاه و بند انداز های برقی
بند انداز دستی Hair Remover Slique با راحت ترین روش استفاده شما را از شر موهای زائدتان راحت می کند.دستگاه را مثلا روی گونه خود قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید،تمامی موهای زائد شما به وسیله نخ از کنده می شود.
با استفاده از این دستگاه دیگر هیچ کدام از روش های دیگر را برای اصلاح استفاده نخواهید کرد.این محصول با یک دفترچه کامل تمامی مراحل چگونگی کار با آن را قدم به قدم برای شما بازگو می کند.

نويسنده: مريم ? تاريخ: چهار شنبه 3 مهر 1393برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

سایت خرید انواع دستگاه بافت مو زنانه 2014 خريد اينترنتي دستگاه مخصوص بافت مو زنان با سر 4 شاخه ویژه سه نوع بافت متفاوت در زماني بسيار كم موهاي شما از شكـل معمولي به زیبــــا تــرین و بهـــــترين شكـــل ممـــكن در خواهـــد آمــد موهاي خود را با اين وسيلــه مدلــهاي مختــلف در بيــاوريد و از آن لــذت ببريد با سیستم 4 شاخه این دستگاه میتوانید موهای خود را بتابانید (لول کنید همانند تصویر زیر) به صورت عادی و یا آفریقایی ببافید بر خلاف سال ها پيش كه موهاي صاف مد بود، چند سالي است كه هر چقدر موهاي بافته و يك دست تري داشته باشيد، براي رفتن به يك مهماني زنانه مشكل كمتري داريد. ولي بسياري از محصولات جديد، كار خانم هايي را كه موهاي صاف دارند، راحت كرده است. نمونه ای از محصولاتي كه مي توان با آن ها در خانه موهايي بافته را براي خود فراهم كرددستگاه بافت مو است. اگر شما هم از گروه خانم هايي هستيد كه هر روز دستگاه بافت مو دست تان است، يك لحظه صبر كنيد، دست نگه داريد و توصيه هاي ما را درباره ي استفاده ي صحيح از دستگاه بافت مو مو بخوانيد.فروش پستي دستگاه بافتن مو بچه گانه

سایت خرید انواع دستگاه بافت مو زنانه 2014 

فروش پستي دستگاه بافت مو دخترانه 2013

سایت خرید انواع دستگاه بافت مو زنانه 2014

1- موهاي تميز را اتو كنيد:بهتر است هنگامي كه موهايتان را به تازگي شسته‌ايد و تميز كرده‌ايد، از اين دستگاه براي حالت دادنموهايتان استفاده كنيد. وقتي موهايتان چرب است و چند روزي است حمام نرفته‌ايد، از اين دستگاهاستفاده نكنيد چون موهايتان آسيب مي‌بينند.

2- سشوار بكشيد:پس از صاف و يك دست كردن موهايتان با اتوي مو، روي آن ها سشوار بكشيد. ولي به جاي استفاده ازباد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده كنيد. اين كار موهاي شما را براق‌تر مي‌كند و در عين حال چون ازباد گرم سشوار استفاده نكرده‌ايد، باز هم به نفع سلامت موهايتان كار كرده‌ايد. 

سایت خرید انواع دستگاه بافت مو زنانه 2014

سایت خرید انواع دستگاه بافت مو زنانه 2014
3- پيش از‌ آن شانه كنيد:براي اين كه راحتتر موهايتان را حالت دهيد، پيش از استفاده از دستگاه، موهايتان را شانه كنيد.

حتما قبول داريد كه حالت دادن موهاي شانه شده بسيار راحت‌تر از موهاي نامرتب و درهم است.

4- شب بهتر از صبح:بهتر است شب به حمام برويد و موهايتان را بشوييد و تميز كنيد و سپس آنها را با دستگاه ببافيد و بهرختخواب برويد، چون اين كار موجب مي‌شود صبح موهاي زيباتري داشته باشيد. اگر با موهاي خيس ونامرتب بخوابيد، صبح روز بعد بايد مدت بيشتري را براي حالت دادن موهايتان صرف كنيد.

5- از ژل استفاده كنيد:براي اين كه موهايتان بهتر حالت بگيرند، هر بخشي از آن را كه مي‌خواهيد ببافيد، ژل بزنيد، اين كارموجب مي‌شود موهايتان بهتر حالت بگيرند و زيبا و براق نيز به نظر بيايند.

 

براي خريد دستگاه بافت مو اينجا را كليك كنيد

نويسنده: مريم ? تاريخ: چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:خرید بافت مو دخترانه,فروش دستگاه بافت مو بچه گانه,بافت مو زنانه 2014, ? موضوع: <-CategoryName-> ?